|
|
 |
W imieniu firmy B.K.M. Trust jako wyłącznego przedstawiciela The Ecocenter Group Inc. Japan - Sweden - Poland w Polsce, uprzejmie informujemy, że : |
Spośród różnych rodzajów magnetyzerów znanych w świecie, aktualnie tylko MULTIMAGI działają w oparciu o najnowszą w skali światowej technologię asymetrycznej aktywacji paliw węglowodorowych.
Dowód : |
- Ochrona patentowa w Europie : EPP 964994
- Patent Polski nr. 186233 z 2004 roku
- Patent USA nr. 6.143,045 z 2000 roku
- Japońsko - szwedzko - polskie "know - how"
- Złoty medal z wyróżnieniem EUREKA 2001
- Nagroda Specjalna za najoryginalniejszy wynalazek wystawy EUREKA 2001
- Brązowy medal PALEXPO GENEWA 2002
- Nagroda Specjalna FEDERACJI ROSYJSKIEJ - PALEXPO 2002
- Nagroda GENIUS - BUDAPESZT 2002
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
Tylko magnetyzery MULTIMAG uzyskały pozytywną ocenę : |
- Wydziału Gwarancji oraz Centrum Badań i Rozwoju
Daewoo - FSO
- Zespołu Rzeczoznawców Automobilklubu Polski
- Specjalistów Automobilklubu Wielkopolski
- Diagnostów Polskiego Związku Motorowego
- Serwisu Boscha
- Włoskiej firmy LOVATO - światowego lidera w produkcji samochodowych instalacji gazowych, oraz prawie wszystkich autoryzowanych serwisów samochodowych w Polsce.
|
 |
- Badania laboratoryjne i eksploatacyjne wykonane w ramach krajowego konkursu "Kto udowodni, że MULTIMAG nie działa, otrzyma miliard złotych nagrody" - potwierdziły wyjątkową skuteczność urządzeń w zakresie redukcji CO, HC, NOx i PM
( ok. 80 % ) oraz spadku zużycia paliwa ( od 13 do 18 % ), wzrostu mocy i poprawy elastyczności silnika.
- Dzięki udziałowi w tym konkursie, wielu naukowców, rzeczoznawców i diagnostów silnikowych przekonało się o jakości działania MULTIMAGÓW. Wielu z nich, nazwało MULTIMAGI - magnetyzerami nr. 1, co najmniej w Europie.
- Autoryzowane serwisy samochodowe oraz firmy tuningowe zalecają MULTIMAGI swoim klientom. Większość z nich, przetestowała działanie urządzeń w setkach aut.
- Zmniejszenie zużycia paliwa oraz wzrost mocy i dynamiki
w samochodach z silnikiem Diesla, oraz na instalacjach gazowych
i w autach małolitrażowych są tak rewelacyjne, że aż niewiarygodne. Nie podajemy ich oficjalnie w materiałach informacyjnych aby pozostawić satysfakcję klientom.
|
Zobowiązujemy się w 100 % do zwrotu pieniędzy gdy oszczędność paliwa nie przekroczy 13 % po 70 godzinach pracy silnika z MULTIMAGAMI.
|
|
|
|
|
|
|
|
Dodatkowym potwierdzeniem jakości i efektywności MULTIMAGÓW jest :
 |
|
 |
Zużycie paliwa tylko 2,84 l / 100 km
w Cinquecento CC 700i zajęcie 1 -
go miejsca w mistrzostwach
Polski jazd oszczędnościowych
(Andrzej Kowalewski)
|
|
Zwycięstwo i zajęcie trzy razy z rzędu pierwszych miejsc w ostatnich eliminacjach Rallycrosowych mistrzostw Polski w roku 2000 (Marcin Ślusarczyk
z zespołu Kornecki )
|
|
- Badania laboratoryjne i eksploatacyjne wykonane w ramach krajowego konkursu "Kto udowodni, że MULTIMAG nie działa, otrzyma miliard złotych nagrody" - potwierdziły wyjątkową skuteczność urządzeń w zakresie redukcji CO, HC, NOx i PM ( ok. 80 % ) oraz spadku zużycia paliwa ( od 13 do 18 % ), wzrostu mocy
i poprawy elastyczności silnika. |
- Dzięki udziałowi w tym konkursie, wielu naukowców, rzeczoznawców i diagnostów silnikowych przekonało się o jakości działania MULTIMAGÓW. Wielu z nich, nazwało MULTIMAGI - magnetyzerami nr. 1, co najmniej w Europie. |
- Autoryzowane serwisy samochodowe oraz firmy tuningowe zalecają MULTIMAGI swoim klientom. Większość z nich, przetestowała działanie urządzeń w setkach aut. |
- Zmniejszenie zużycia paliwa oraz wzrost mocy
i dynamiki w samochodach z silnikiem Diesla, oraz na instalacjach gazowych i w autach małolitrażowych są tak rewelacyjne, że aż niewiarygodne. Nie podajemy ich oficjalnie w materiałach informacyjnych aby pozostawić satysfakcję klientom.
|
|
Zdaniem wielu specjalistów , wielkimi atutami MULTIMAGÓW dającymi im przewagę nad urządzeniami firm konkurencyjnych są : |
- asymetria gęstości energii w samych magnesach FE i AE,
- nowa metoda aktywacji benzyny, ON, LPG i innych paliw węglowodorowych ( nowość w skali światowej ),
- łatwy i bezpieczny montaż magnetyzerów na zewnątrz przewodów, bez ich przecinania,
- jednoczesna aktywacja magnetyczna paliwa i powietrza za pomocą dwóch magnetyzerów.
|
 |
|
 |
Asymetria energii pomiędzy biegunem
N i S zastosowanatylko w opatentowanej technologii MULTIMAGÓW.
|
|
Symetryczny rozkład energii pomiędzy biegunem N i S zastosowany w innych magnesach. |
|
Znamienna była opinia jednego z profesorów - silnikowców, biorących udział w naszym konkursie o miliard złotych .. "przyznaję, że badaliśmy wcześniej wiele różnych magnetyzerów..." MULTIMAGI uważam za wyjątkowo skuteczne i dające powtarzalne efekty. Sadzę, że nowatorska asymetria energii i dobre skorelowanie parametrów, pomiędzy magnetyzerem paliwowym i powietrznym jest źródłem tych efektów, zarówno w nowoczesnych silnikach iskrowych jak i z zapłonem samoczynnym".
|
|
Uwaga dotycząca magnetyzerów powietrza MULTIMAG AE |
 |
Liczne badania laboratoryjne i eksploatacyjne dowiodły, że magnetyczna aktywacja powietrza odgrywa niezwykle ważną rolę
w silnikach z wtryskiem benzyny i gazu oraz silnikach Diesla. Nie wystarczy zastosować tylko magnetyzer paliwa aby otrzymać dobre efekty w całym zakresie prędkości obrotowych silnika i przy różnych obciążeniach. Pamiętajmy, że do spalenia zaledwie 1 litra benzyny silnik musi otrzymać aż 10 tysięcy litrów powietrza. Wagowo na 1 kg benzyny przypada ok. 15 kg powietrza.
|
|
MULTIMAG jako jedyny w świecie nie jest tradycyjnym magnetyzerem ! |
To najnowszej generacji aktywator mediów stałych, ciekłych
i gazowych, a szczególnie paliw węglowodorowych, działający
w oparciu o rewelacyjną metodę - wynalazek, chroniony patentami
w Europie i USA. |
 |
Wpływ postępu technicznego na wzrost skuteczności działania magnetyzerów w silnikach samochodowych w okresie 20 lat od roku 1980 do roku 2000 ( w skali światowej ).
Uwaga !
Efektywność "S" oznacza minimalną gwarantowaną sumę efektów, obejmującą :
- spadek zużycia benzyny, ON, i LPG
- wzrost mocy i momentu obrotowego
- redukcję CO, HC, NOx i PM |
|
|
|
|