Zamiast wycinać filtr DPF, zastosuj Multimag, który obniży zadymienie o 80%!

Zamiast wycinać filtr DPF, zastosuj Multimag, który obniży zadymienie o 80% !

Unia Europejska zapaliła zielone światło magnetyzerom MULTIMAG !

Nowe normy spalania EURO 6D, wprowadzone przez UE w roku 2021 są zabójcze dla większości aut, nawet hybrydowych.

 

Proszę kliknąć poniższy link

https://moto.rp.pl/technologie/25061-nowe-normy-spalin-zatwierdzone-nastepne-10-lat-zmieni-oblicze-motoryzacji

Po trzydziestu latach zajmowania się wdrażaniem wynalazków, mogę potwierdzić, że każdy nowy wynalazek wzbudza kontrowersje wśród naukowców i praktyków.

Przypomina mi się powiedzenie słynnego profesora Gerarda Labudy, prezesa Polskiej Akademii Nauk, że  odsetek idiotów wśród profesorów jest taki sam, jak wśród woźniców.

Praktyka wykazała, że w miarę upływu czasu i wzrostu pozytywnych opinii specjalistów, maleje liczba przeciwników wynalazków, a rośnie grono osób wspierających nowe rozwiązania techniczne i technologiczne. Takie zjawisko wystąpiło w przypadku aktywatorów magnetycznych Multimag.

 

Oto fakty i dowody opisane szerzej na stronie www.multimag.pl , które przechyliły szalę na rzecz akceptacji aktywatorów Multimag :

  • Aż 12 –stu naukowców otrzymało nagrody NOBLA za odkrycia wpływu pola magnetycznego na cząsteczki i atomy mediów stałych, ciekłych i gazowych.
  • Szczególne znaczenie dla działania Multimagów ma odkrycie prof. Van der Waalsa, laureata nagrody NOBLA w 1910 roku dotyczące oddziaływania sił przyciągania miedzycząsteczkowego.
  • Działalność twórcza wielkiego wynalazcy japońskiego, Saburo Miyata Moriya, uznanego światowym pionierem magnetycznej obróbki paliw, który w latach 1965 – 71 uzyskał aż siedem patentów na wynalazki służące magnetycznej aktywacji paliw węglowodorowych, takich jak; benzyna, olej gaz i nafta.
  • Opinie prezydenta koncernu Pegueot – Citroen, Jacques Calveta oraz Hansa A. Niepera z Departamentu Medycznego w Hanowerze, którzy stwierdzili, że „ Aktualnie najważniejszym zadaniem producentów samochodów jest optymalizacja spalania paliwa wewnątrz silnika, którą można uzyskać poprzez aktywację magnetyczną”.
  • Wieloletnia działalność naukowo- badawcza i wdrożeniowa w zakresie magnetycznej obróbki paliw, prowadzona przez dr inż. Andrzeja Szczypiorowskiego z Politechniki Częstochowskiej, który stwierdził, że nawet nowoczesne silniki spalinowe, z pięcioma zaworami na każdym cylindrze i układami elektronicznymi nowej generacji potrzebują magnetycznej aktywacji, czyli obróbki paliwa. Gdyby najlepsze, współczesne konstrukcje silników zapewniały pełne spalenie mieszanki paliwowo- powietrznej, to katalizatory nie byłyby potrzebne.
  • Pierwsze w Europie, 5- letnie badania laboratoryjne i eksploatacyjne różnych magnetyzerów, wykonane w Politechnice Szczecińskiej w ramach programu rządowego, wykazały, że tylko aktywatory Multimag zapewniły bardzo dobre efekty oszczędnościowe, eksploatacyjne i redukujące składniki toksyczne w spalinach. Dowodami są liczne wyniki badań, które były nadzorowane przez trzech profesorów i oceniane przez 26 naukowców.
  • Ośrodek Badań i Rozwoju w Falenicy, najlepiej wyposażony aparaturowo w Polsce, zatrudniający wybitnych naukowców i praktyków, po wielomiesięcznych badaniach laboratoryjnych i eksploatacyjnych, wydał rekomendację Wydziałowi Gwarancji Daewoo – FSO o celowości stosowania aktywatorów Multimag na linii produkcyjnej fabryki samochodów.
  • Wybitny diagnosta samochodowy, szef Zakładu Diagnostyki Silników w Toruniu, mistrz Polski jazd oszczędnościowyh, Bogdan Godlewski – napisał ; „ Do badania magnetyzerów podchodziłem aż cztery razy. Z magnetyzerów trzech różnych firm nie byłem zadowolony. Dopiero czwarte urządzenie Multimag, przekonało mnie na podstawie badań, że warto stosować je w samochodzie. W moim Oplu Astra II, z silnikiem Z12XE 16V 75 KM z systemem wtrysku benzyny Bosch Motronic M1.5.5 uzyskałem  duże oszczędności paliwa. W jeździe miejskiej spadek zużycia wyniósł 12,38 %, a przy jeździe poza miastem przy prędkościach 90,100 i 120 km/godz. aż 19,38 %. Multimagi polecam swoim klientom.
  • Dzięki konkursowi „ Kto udowodni, że istnieje auto w którym Multimag nie działa, otrzyma 100 tysięcy złotych nagrody” pozyskaliśmy wielu naukowców i praktyków oraz różnych sceptyków, którzy po pozytywnych doświadczeniach w swoich autach – promują Multimagi i tylko Multimagi .
  • Uważamy, że Multimagi zabezpieczają skutecznie silniki przed nieprawidłowościami działania układu zaworowego, zaworów recyrkulacji spalin, regulatorów biegu jałowego i innych elementów, gdzie przyczyną uszkodzeń są nagary – oto opinia autoryzowanego Serwisu Boscha w Bydgoszczy, który zamontował urządzenia w setkach aut, podpisana przez właścicieli Serwisu Andrzeja i Grzegorza Tobolskiego.
  • Multimag odniósł rewelacyjny sukces na Światowych Wystawach Wynalazków i Innowacji w Brukseli, Genewie i Budapeszcie. W Brukseli otrzymał nominację do Oscara Wynalazków Świata, Złoty medal z wyróżnieniem oraz nagrodę specjalną za oryginalność. Nowa technologia aktywacji magnetycznej paliw chroniona jest patentami w USA, Europie i w Polsce.

Nowe, rygorystyczne normy spalania EURO 6D są bardzo kłopotliwe dla producentów samochodów, gdyż stwierdzają ,że żadne najnowsze katalizatory, tak usilnie promowane przez ich ośrodki badawcze, nie spełniają warunków ochrony środowiska i chyba  szkoda czasu i pieniędzy, aby brnąć dalej w tym sposobie myślenia i działania. Biznes katalizatorowy jest bardzo opłacalny dla platyny ,rodu i palladu, które są droższe od złota, i dlatego  trudno będzie zaakceptować inne sposoby i urządzenia, szczególnie pochodzące z firm zewnętrznych.

Nowe normy emisji spalin mogą otworzyć drzwi do stosowania magnetycznej aktywacji paliwa przed podaniem go do komory spalania np. za pomocą aktywatorów Multimag.

Znacznie więcej informacji i faktów na temat Multimagów znajduje się pod adresami ;

www.multimag.pl/ oraz  www.facebook.com/multimagpolska/

gdzie są opinie i rekomendacje ośrodków badawczych i serwisów wielu marek aut europejskich, amerykańskich i japońskich, oparte na badaniach diagnostów i użytkowników Multimagów.

 

UWAGA !

Większość magnetyzerów oferowanych w Polsce działa bardzo słabo, szczególnie neodymowych, które pod wpływem wysokiej temperatury pod maską samochodu tracą swoje właściwości magnetyczne, po kilku miesiącach eksploatacji.

Ten fakt znany specjalistom i użytkownikom jest źródłem negatywnych opinii o magnetyzerach w Internecie.

 

Zamiast wycinać filtr DPF, zastosuj Multimag !

Rekomendacje diagnostów samochodowych w Polsce i w Niemczech.

Podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Poznaniu, szef firmy EJP w Hamburgu, Edmund Jesse prezentował liczne wyniki badań poziomu zadymienia w nowych i starszych rocznikach aut marki Mercedes, BMW i Audi.

Badania wykonano w Ośrodku Badawczym TUV w Trittau oraz w wielu stacjach diagnostycznych na terenie Niemiec, najpierw bez Multimagów, a następnie po zamontowaniu tych urządzeń.

Protokoły i wydruki komputerowe zawarte były w kilku segregatorach.

Specjaliści w Stacji Diagnostycznej w Hamburgu stwierdzili, że nie spotkali dotychczas auta o tak niskim stopniu zadymienia spalin. Podobne opinie wyrażali diagności samochodowi  wielu innych stacji diagnostycznych z różnych regionów kraju.

Opinie  naukowców i diagnostów cytujemy na stronie www.multimag.pl

 

 

Stwierdzono, że multimagi spowodowały spadek zadymienia o ponad 80%, wzrost dynamiki aut oraz mniejsze zużycie paliwa o kilkanaście procent w różnych samochodach europejskich, amerykańskich, japońskich lub koreańskich.

Diagności polscy i niemieccy stwierdzili zgodnie, że tak duże redukcje zadymienia w samochodach z silnikami Diesla, oznaczają znaczne przedłużenie żywotności filtrów DPF i silników.

Trudno im zrozumieć dlaczego decydenci nie zachęcają branży motoryzacyjnej do stosowania multimagów, mimo,że niektórzy członkowie niemieckiego ADAC i polskiego PZMOT-u są zadowoleni ze stosowania multimagów w swoich autach i mają świadomość korzystnego wpływu tych urządzeń na ochronę środowiska.

Przyczyną jest konflikt interesów.

Producenci filtrów DPF i części samochodowych wiedzą, że nie mogą spowodować utraty zysków swoich firm.

Problem jest istotny, skoro nawet NIK wnioskuje, aby stacje diagnostyczne nakładały kary za stwierdzenie wycięcia filtra DPF.

 

Serdecznie zapraszam na stronę www.multimag.pl

Krystian Witaszak B.K.M. TRUST Int. Poznań, wrzesień 2021 r

 

 

Copyright by B.K.M. Trust International Poznan. Wszystkie prawa zastrzeżone.