Zbyt wiele zalet?

Moje Auto nr 3 marzec 1998

str. nr. 33

Dlaczego aktywatory magnetyczne, mimo ewidentnych korzyści w eksploatacji samochodu, tak powoli zdobywają uznanie mechaników?

Mam na ten temat własną teorię, dzielę bowiem mechaników na trzy grupy. Pierwszą grupę tworzą mechanicy, którzy nie badali nigdy żadnego oryginalnego magnetyzera lecz tzw. „podróbki" i uzyskali wyniki negatywne. Do drugiej grupy zaliczam mechaników, którzy nie zaakceptują żadnych wynalazków, w tym magnetyzerów, dopóki ich dzieci nie będą się uczyć o nich w szkole. Ludzie ci generalnie boją się nowości i nie przyjmują do wiadomości żadnych informacji pozytywnych o innowacjach, natomiast negatywne chętnie podają dalej. Trzecia grupa składa się z mechaników o odpowiedniej wiedzy teoretycznej i praktycznej, pracujących najczęściej w nowoczesnych, dobrze wyposażonych serwisach. To oni właśnie przebadali różnego rodzaju magnetyzery i potrafili wybrać te, które autentycznie działają. Założyli je w swoich samochodach i chętnie polecają innym.

Działanie magnetyzerów można sprawdzić na analizatorze spalin w ciągu 15 minut.

Doświadczenia eksploatacyjne są bardzo pozytywne, Multimag nie gubi magnesów, gdyż ma całkowicie inną konstrukcję, a ponadto zbudowany jest z wysokiej klasy spieków ceramicznych o ta kich właściwościach magnetycznych, jakich nie posiada żaden inny magnes na świecie.

Technologia produkcji tych magnesów stanowi tajemnicę „know-how" naukowców z Japonii, Szwecji i Polski a rozwiązania techniczne są przedmiotem ochrony patentowej. Multimagowi naprawdę warto zaufać. Lepsze spalenie dobrze dotlenionego paliwa w komorze, uzyskane dzięki Multimagowi, zapewnia spokojną pracę silnika, równomierne obciążenie tłoków i wału korbowego.

Czy zdaniem panów, Multimag jest urządzeniem, w które powinien być wyposażony każdy samochód?

Ten niezwykły wynalazek posiada za dużo zalet, Dobrze służy właścicielowi, silnikowi i środowisku. Naukowcy z Politechniki Poznańskiej rozebrali silnik Opla Kadeta 1,7 D po przejechaniu 80000 km z magnetyzerami, aby sprawdzić, czy rzeczywiście działa on tak, jak piszą o nim producenci. Okazało się, że komora spalania była bardzo czysta, tłoki wyglądały jak świeżo odlane, a osadów parafinowych nie sposób było dostrzec. Istniejący wcześniej nagar został całkowicie usunięty.

Działanie Multimagów sprawdzili mechanicy samochodowi, Mechanicy, z którymi współpracujemy są doświadczonymi diagnostami samochodowymi. Niektórzy z nich zamontowali już kilkaset magnetyzerów różnych samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Na podstawie doświadczeń twierdzą, że Multimag działa bardzo skutecznie w każdym samochodzie.

A jeżeli ktoś stwierdzi, że nie ma efektów w swoim aucie? Czy to znaczy, że nie potrafi obiektywnie ich zmierzyć, albo silnik posiada usterkę, która uniemożliwia optymalne stworzenie mieszanki paliwowo-powietrznej ?

Znalezienie takiego uszkodzenia w układach elektronicznych, wymaga diagnostyki komputerowej. W ubiegłym roku spotkaliśmy mechanika samochodowego ze Szwajcarii, który miał zamontowany magnetyzer w swoim Pontiacu. Na pytanie jakie efekty odczuł po założeniu tego urządzenia, odpowiedział, że emisja CO i HC spadła o 80%, a zużycie paliwa o 15%. Jego kolega ma założony magnetyzer na instalacji gazowej w swoim aucie i oszczędza aż 25%. Zdaniem mechaników szwajcarskich efekty na gazie są wyższe niż na benzynie gdyż przekraczają najczęściej 20%. Doświadczenia polskie są podobne.

Gdyby Multimag zapewniał mniejsze oszczędności paliwa, rzędu 5 do 6% to byłby bardziej wiarygodny, łatwiejszy do zaakceptowania.

Problem polega na tym, że oszczędności rzędu 10% stanowią minimum. Najczęściej zawarte są w przedziale pomiędzy 12 a 20%. Na instalacjach gazowych w pojazdach przekraczają często 20%. Od pewnego czasu obserwujemy korzystną zmianę postaw wielu specjalistów. Szczególnie cieszy akceptacja magnetyzerów przez przedstawicieli nauk technicznych. Wielu fachowców sprawdziło Multimagi, nie tylko w swoich samochodach, lecz także na instalacjach pieców gazowych i olejowych. Na temat magnetyzacji paliw i wody rozmawialiśmy z profesorami z Polskiej Akademii Nauk, którzy wyrazili opinię, że szerokie stosowanie magnetyzerów w przemyśle i gospodarstwie domowym jest tylko kwestią czasu. Ich zdaniem w nauce i technice nie można na dłuższą metę ignorować wynalazków, które dobrze służą człowiekowi.

Podpis pod zdjęciem : W Polonezie wyposażonym w instalację gazową zainstalowano jeden Multimag powietrza i dwa Multimagi paliwowe.

Copyright by B.K.M. Trust International Poznan. Wszystkie prawa zastrzeżone.