Aktywator paliwa MULTIMAG FE montujemy na przewodzie paliwowym zasilającym wtrysk w odległości 3 do 10 cm od listwy wtryskowej lub urządzenia wtryskowego. W wersji "sport" należy założyć drugi aktywator FE na powrocie nadmiaru paliwa.
W układach wtryskowych MULTIMAG AE montujemy za filtrem powietrza (najlepiej na odcinku elastycznym z gumy lub plastiku ) wariant "A", możliwie jak najbliżej silnika. Jeżeli nie można założyć aktywatora AE za filtrem powietrza to wskazane jest zamocowanie aktywatora AE na wspólnym wlocie ciepłego i zimnego powietrza przed filtrem wariant "B". W silnikach z turbosprężarką można zamontować drugi aktywator powietrza AE za turbosprężarką (na odcinku z gumy lub tworzywa )
W układach "V" montujemy dwa aktywatory FE pierwszy na głównym zasilaniu listwy wtryskowej, a drugi aktywator FE na zasilaniu drugiego rzędu cylindrów ( na przewodzie z gumy lub tworzywa ). Aktywator powietrza AE montujemy według jednego z wariantów przedstawionych na rys. powyżej.